ID: 7604
Omschrijving
Bij deze bied ik mijn nette Yamaha R1 uit 2000 aan.
Op de teller staan al bijna 70.000 eerlijke kilometers, maar laat dit je niet afschrikken, dit zijn bijna allemaal tour kilometers.
Deze motor is van 2009 tot en met 2016 in het bezit van mijn schoonvader geweest. Hij heeft meerdere tourtochten door onder andere de Alpen, Zwarte Woud en de Ardeche gereden met deze motor. Hij heeft de motor probleemloos van 25.000 naar 58.000 kilometer gereden.
Daarna is de motor een jaar van een collega van hem geweest waarna ik hem overgenomen heb.
Ik heb er nu in 2 jaar 12.000 km bij gereden in het Sauerland en de Eifel, maar nu wordt het toch tijd voor iets anders.
De motor is nooit omgevallen en is altijd met liefde behandeld.
In 2016 bij 54.000 km zijn de tandwielen en ketting vervangen en de kleppen gesteld.
Vorig jaar bij 65.000 km zijn de remblokken voor en achter vervangen, de voor en achterband vervangen en motorolie en filter verwisseld. (olie en filter wordt elk jaar vervangen)
Het volgende is nog meer veranderd:
Staal omvlochten remleidingen voor 2018
Carbon Bos uitlaat met dB killer, standaard uitlaat aanwezig.
(Blauwe coating van standaard uitlaat is verwijderd)
Steploze uitlaatbeugel, standaard passagierstepjes aanwezig.
Kleine knipperlichten, standaard knipperlichten aanwezig.
Duoseat cover in kleur, standaard duoseat aanwezig.
LSL stuurdemper gemonteerd.
Tankgrips gemonteerd voor meer grip op de tank, wat ik zeer fijn vind bij het remmen tijdens het afdalen. Deze kan ik eventueel voor de verkoop verwijderen.
Versnellings indicator gemonteerd.
De enige noemenswaardige schade zijn scheurtjes bij de bouten van het kontje onder het zadel, zoals op de afbeelding te zien is.
Bij mooi weer wordt er nog mee gereden, dus de kilometerstand kan nog iets oplopen.
Op de teller staan al bijna 70.000 eerlijke kilometers, maar laat dit je niet afschrikken, dit zijn bijna allemaal tour kilometers.
Deze motor is van 2009 tot en met 2016 in het bezit van mijn schoonvader geweest. Hij heeft meerdere tourtochten door onder andere de Alpen, Zwarte Woud en de Ardeche gereden met deze motor. Hij heeft de motor probleemloos van 25.000 naar 58.000 kilometer gereden.
Daarna is de motor een jaar van een collega van hem geweest waarna ik hem overgenomen heb.
Ik heb er nu in 2 jaar 12.000 km bij gereden in het Sauerland en de Eifel, maar nu wordt het toch tijd voor iets anders.
De motor is nooit omgevallen en is altijd met liefde behandeld.
In 2016 bij 54.000 km zijn de tandwielen en ketting vervangen en de kleppen gesteld.
Vorig jaar bij 65.000 km zijn de remblokken voor en achter vervangen, de voor en achterband vervangen en motorolie en filter verwisseld. (olie en filter wordt elk jaar vervangen)
Het volgende is nog meer veranderd:
Staal omvlochten remleidingen voor 2018
Carbon Bos uitlaat met dB killer, standaard uitlaat aanwezig.
(Blauwe coating van standaard uitlaat is verwijderd)
Steploze uitlaatbeugel, standaard passagierstepjes aanwezig.
Kleine knipperlichten, standaard knipperlichten aanwezig.
Duoseat cover in kleur, standaard duoseat aanwezig.
LSL stuurdemper gemonteerd.
Tankgrips gemonteerd voor meer grip op de tank, wat ik zeer fijn vind bij het remmen tijdens het afdalen. Deze kan ik eventueel voor de verkoop verwijderen.
Versnellings indicator gemonteerd.
De enige noemenswaardige schade zijn scheurtjes bij de bouten van het kontje onder het zadel, zoals op de afbeelding te zien is.
Bij mooi weer wordt er nog mee gereden, dus de kilometerstand kan nog iets oplopen.