ID: 1539
Description
Deze 345 GLS, jawel: met de dikke (B19A) 2 liter onder de kap, is te koop.
BELASTINGVRIJ, want voor dit jaar is de belasting voor de overgangsregeling al voldaan (en dat hoeft maar 1 keer) en vanaf volgend is deze snelle VOLVO 40 jaar oud en dus PERMANENT BELASTINGVRIJ.
GOEDKOPER KUN JE BIJNA NIET RIJDEN: een paar tientjes oldtimer-verzekering en geen belasting meer.
Wordt nog goedkoper met een LPG-installatie erin. Een TANK heb ik er bij (voor in het reservewielgat, dus weinig ruimte verlies)
De koppeling, distributie, remblokken, accu, dynamo en veerpootlagers zijn vorig jaar vervangen.
De auto is geschikt voor dagelijks gebruik.
De ontsteking is electronisch en dus practisch onderhoudsvrij.
De auto is HARD, maar is niet NIEUW, dus verwacht geen smetteloze auto.
Onzinbiedingen ga ik niet op in, koopjesjagers ook niet, de liefhebber weet wat ze waard zijn (en weet ook wat de waarde over 5 jaar is....)
Niet vragen wat de bodemprijs is, gewoon je bod plaatsen.
Degene die de ondergrens biedt, is de koper.
BELASTINGVRIJ, want voor dit jaar is de belasting voor de overgangsregeling al voldaan (en dat hoeft maar 1 keer) en vanaf volgend is deze snelle VOLVO 40 jaar oud en dus PERMANENT BELASTINGVRIJ.
GOEDKOPER KUN JE BIJNA NIET RIJDEN: een paar tientjes oldtimer-verzekering en geen belasting meer.
Wordt nog goedkoper met een LPG-installatie erin. Een TANK heb ik er bij (voor in het reservewielgat, dus weinig ruimte verlies)
De koppeling, distributie, remblokken, accu, dynamo en veerpootlagers zijn vorig jaar vervangen.
De auto is geschikt voor dagelijks gebruik.
De ontsteking is electronisch en dus practisch onderhoudsvrij.
De auto is HARD, maar is niet NIEUW, dus verwacht geen smetteloze auto.
Onzinbiedingen ga ik niet op in, koopjesjagers ook niet, de liefhebber weet wat ze waard zijn (en weet ook wat de waarde over 5 jaar is....)
Niet vragen wat de bodemprijs is, gewoon je bod plaatsen.
Degene die de ondergrens biedt, is de koper.